Posted in O ljubavi i propratnim stvarima

Kratki film o ljubavi

     Pričali smo otvoreno tu prvu noć dok smo pili kafu u kasne noćne sate sa prelijepim pogledom na grad koji je polako tonuo u san. Kao da smo se poznavali stotinama godina. Od početka vremena. Riječi su tekle prirodno, nizale se jedna na drugu kao biseri. Gledao sam u te neobične smeđe oči prošarane zelenim. Rekla mi je da im suze mijenjaju boju. Da postaju zeleno zlatne.

     Tu noć se rastadosmo samo da bi se našli opet u kraljevstvu snova, negdje na pola puta do svitanja.

     Druga noć je bila neuobičajeno hladna augustovska sarajevska noć, nakon kišnog dana. Ali nam nije smetalo. Bila je naša. Šetali smo, ispod niza uličnih svjetiljki, tek ponegdje isprekidanih džepovima mraka. Preskakali smo lokvice vode, pružao sam joj ruku da ih lakše preskoči. Nervozno se okretala preko ramena na svako šuštanje u žbunju oko nas. Nasmijao sam se i uzeo je za ruku da odagnam te strahove. Ispred i iza nas niz svjetiljki, gubi se u noći.

      Sjedimo na klupi, šetamo držeći se za ruke. Nižemo niske bisere kao i noć prije. Ljubimo se kao zaljubljeni tinejdžeri, smijemo se. Ponoć je odavno prošla, ali se ne obaziremo na to. Uživamo u trenutku, upijamo ga.

     „Želim te“, prošaputala mi je na klupi. „Moram te imati.“

     „Tvoj sam. Raspolaži sa mnom po svojoj volji.“

     Treću noć sam bio njen, a ona je bila moja. Proždirani strašću vodili smo ljubav, divlje, životinjski. Gladno. Pokazivali jedno drugom tajne vještine te drevne umjetnosti vođenja ljubavi. Šetao sam njenim tijelom, prstima, jezikom, usnama. Ponirao u nju, kušao njene sokove. Uživao u njima.

     Uzimala me je u usta, primala u sebe. Kušala me. Noktima grebala po leđima na vrhuncu užitka.

     Trenuci strasti su se prekidali bujicom riječi, sjedili bi goli jedno pored drugog ili ležali, a riječi su tekle. Prsti su nemirno lutali po njenom tijelu.

      Zaspali smo pred zoru, goli, jedno pored drugog.

     Četvrtu noć smo uživali jedno u drugom, bez te divlje gladi i strasti koja nas je proždirala prethodnu noć. Uživali smo kao znalci vina koji uživaju u čaši dobre berbe, upijali miris i okus jedno drugog. Ljubio sam njena obla ramena. Drhtala je.

     Vodili smo ljubav. Pričali. A pred zoru sam zaspao dok je pisala priču na mojim leđima vršcima svojih prstiju, ostavljajući svoj trag za sva vremena.

     Osjećao sam da pred njom gubim svoj oklop, da ga vješto skida, nehotično. Osjećao sam da mi se previše približava. Osjećao sam da sam joj ušao pod kožu, nehotično. Osjećao sam da dolazi bol koji nisam namjeravao izazvati, ali ipak ga izazvah. Kraj je bio neminovan.

     Petu noć smo proveli ponavljajući gradivo iz prethodnih noći. Želeći što više upiti jedno drugog jer smo znali da sa svitanjem dolazi kraj. Kraj koji će povrijediti oboje, kraj poslije kojeg niti jedno od nas dvoje neće biti isto kakvi smo bili na početku ove priče.

     U jutro, sunce je polako izlazilo, pospano se pomaljalo iza planine, a zlato je sijalo u zelenim poljanama njenih očiju, dok sam ja zatezao remenje svog opuštenog oklopa. Jedan dodir po obrazu, jedan poljubac, jedan zagrljaj za kraj. Celuloidna traka dođe do kraja i film završi.

Autor:

A so called critic, wannabe writer, poor man's Bukowski, Lovecraft and Robert E. Howard. Need more?

2 thoughts on “Kratki film o ljubavi

Komentariši

